Thursday, April 26, 2012

balik bermakna atau tidak


balik rumah, yaya ke negori sembilan, ke skul dia.. mum xde, p hntar yaya ke kuala. kak mimi plak sibuk ngan permainan2 yg menghendaki dia untuk terlibat sama.

balik2 tadi... abe sapik menyerang

"esok mg boleh abe baru?"

hehhh??? aku terpinga2, "gapo ni gapo ni???"

"g tnya yaya" dia oyak...


aku pom dengan musykilnya g cari yaya...tp yaya hilang entah ke mana, aku pom msuklah dapur.. aroma ikan masak lemak tempoyak mencucuk2 hidung, sabar2, puasa..heeee

"gapo ma, abe sapik oyak psal abe baru? gapo 2??"

"ohhh, ni ada program anak angkat, bdak UUM... 2 lelaki untuk rumah ni...."

aku pom merungut2..bgaimanakah program anak angkat smpai ke ceruk kg tanah merah ini??..*kepala pusing

konklusi di sini, ak xtau entah bermakna ke x balik ini, dgan yaya xdopnye, kak mimi sibuknya, lagak gaya bagai ak duk sorang2 je... duk kat ED10 ni pom x sebosan ini... haiiihhh~ nway, abang2 angkat 2 akan smpai esok, lepas solat jumaat.. i wonder.. sohih2 diorg ingt ak tua ag pada mereka2... HAHA...mnarik kowt, dgr katanya duk 5 hari kat umah ak... smpai skrg x abis pikir smpai ke ceruk kg ni adanya program anak angkat..hehehe...

haiihhh, abe anas pom balik esok...alamatnya betudung likup di rumah la aku, + 2 org asing plak... 1st experience ea, ada abg2 angkat segala ea... *muka gatal

kalo aku tau rmai sngt org asing nak msuk rumah aku weekend ni, ak x balik pom xpe... baik aku p date men pingpong ngan zulkhairi hashim weekend ni... aihhh, rugi2x... bestnyerr pingpong, lama sudah x memegang bat pingpong tersebut.... :)



8 comments:

  1. oloh ngek molek namo zulex ado jugok. baru jah nok sian ko mg sebab kena bertudung litup even dalam rumoh sndiri. take that, ini adalah ujian menguji keimanan mu sebagai seorang muslimat :)

    via Exco Helwani :D
    #much possessed

    ReplyDelete
  2. HAHA.. aku puas oh bertudung dalam rumah sendiri... abe ipar ada 2 ore doh kam.... so, mnusia2 asing msuk rumah pom, aku da x kisah da....

    haha, zulex penambah perisa je 2, serius ak mnyesal balik, klo dok, buleh men pimpom ngan zulex ptg td...haiihhh, ni pom ak x jadi g kuala..HAIIYYAAA...

    *exco helwani MUCH.:)

    ReplyDelete
  3. ehemmm....k bai....hahha....sje je dok blogwalking...x de kije...;)tertarik plak ngan entry yg satu ni..* muke gatal...hahaha

    ReplyDelete
  4. haha..*muka gatal.... ohhh, ckap baku aku duk men ngobrol2 sama abg angkat~

    ReplyDelete
  5. hahaha.. amareka jen... hai jen~~heeeee

    ReplyDelete
  6. klaka kot mano i ni u eh??? ce cite2x...HAHA

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥