Thursday, May 3, 2012

MIME92


ignore gmbar blurrr..yg pastinya itu aku...

sundae KFC x sesedap Mcflurry Horlicks orang belanja(wink2)...hehe...


atas itu hnya cerita smpingan


3rd May 2012
Hepi 20th, Amirah Athirah Alias...
smoga pnjang umo, murah rezki




hehe, kami celebrate beday girl ini di KFC PC airport, kebetulan pula, rmai pulak manusia berada di airport pada ketika itu, tp kami buat mcm kfc  2 klas kami, kmi nyanyi lagu hepi besday kuat- kuat...
HAHA... mmg ngeng la

berebut nak suap kek


kiut kam klasmets saya?? HAHA


bila sambut beday orang kat KFC ni, ingt lok beday kami bertiga ini disambut di KFC jugakk..heee


~lupa nak bagitahu, setelah hampir stahun jugak aku x pegang bola tampar, semalam, aku melepaskan kerinduan aku kepada benda tidak hidup tersebut... huaaaa, best gila maen bola tmpar.... heee... ejah cukup stahun plak, pgang kmbali bola tersebut... hehe..kdgnya ak jeles jugok tgok saem2 yg boleh futher their keaktifan mereka even duk kat uni... hee, ak ni mmg bergntung 100% aktiviti maktab je, org suh p khemoh, g khemoh, org suh berolahraga, olahragalah kita, mjur gok ada bnda2 g2, gmoknya klo xdop, x knal pdang doh aku ni serasanya...heee~

well, ak janji dgan 2 orang, aku nak kurus for the coming 4 years... entah boleh entah tidak.. hohoho..

No comments:

Post a Comment

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥