Tuesday, May 15, 2012

unimas


kepala otak tepu dengan segala teori mak nenek piaget, scaffolding ni, skrang tambah satu kisah lagi... yaya kompem g unimas, asasi sains hayat.. setelah mencucurkan air mata lepas mgrib tadi, katanya aku disuruh pulang weekend ini, hantar beg+jumpa dia sblom ke sabah sarawak, kpala aku da sibuk berfikir bagaimana caranya mau jumpa mereka di airport 23 hariblan ni, mau dikejar flight pkul 1140... wehhoooo, aku exam last paper hari itu, dan lokasinya di dewan bakti.. waktu tamat exam 1100 pagi dan kiranya aku bajet aku nak bawak kete pi exam pada hari tersebut, n kononnya nak pecutla lpas exam tersebut selesai....

tapi entahlah, sbb kna msuk departure hall sejam lebih awal.... haiyooo.. pesan ibu supaya fokus exam, xperlulah datang ke airport, but seems not complete la kam, even aku nak balik weekend ni pom, airport 2 x smpai 10 minit pom da smpai... nak jugak hntar pemergian adik tersayang.. cewwaahhh.... jauhnye mg blajr, da la 5 thun da duk negori 9 itu, skrg mau ke sarawak pulak, cmne x tngkap leleh? da biasa2 pulang weekend, muka 2 yang aku selalu hadap 5 bulan thun 2012 ea... yg bergurau pom yng itu, yang berkengkos pom yg itu... haiihhh... xpolah, semoga dapat belajr dngan baiklah di sana.. insyaAllah..

*entah mcm manalah status aku rabu depan...*kompius

No comments:

Post a Comment

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥