Wednesday, August 1, 2012

hakikatnya memang aku bakal jadi guru


esaimen da berebut- rebut mengmbil tempat di dalam fail... hampir semua matapelajran da lancar peluru berpandu fiunggg fiungg da dengan tugasan masing2.... n memang aku memang cikgu la... nak habih tahun pertama degree perguruan ini, mmg slow2 da berasa diri ini bakal jadi guru...(haha, memangla, mg kam duk institut pendidikan guru mila weh)

well, esaimen memang ngeTOP
-kna wak lesson plan
-kna buat alat bntu mengajar
-kna buat buku cerita kanak-kanak

satu je advanced skit, esaimen numerical literacy, kna kira interest rate... haiyyaaa... ingat gua ahli ekonomi ka? da la kna pkai excel... mantila, 2 la, klas ict msa foundation dulu x concentrate....

haiyooo....p/s: skarg tgh bersengkang mata buat homework... one is done, 2 more to go, mjur esok klas 845, kompem ada je yg hnyut esok, nak2 grupmate aku yg bru dpat powerpoint yg aku bru sudahkan x smpai stgh jam yg lalu untu dibentangkan esok hari.. maaf kamu semua.

esok, ada perkampungan alumni le bestosa.... huaa, bestnyer klo dpat pergi.... nak tgok saem2 yg hmpir dua thun tidak ketemu....

3 comments:

  1. i'm not good enough to be a teacher yet. -.-

    ReplyDelete
  2. aku poommmmmm.... powerpoin pom siap kul 3 pg... haiyaaa~~~

    ReplyDelete
  3. kemalasan menguasai diri.
    khamis: PP mesti siap. hoho

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥