Monday, August 13, 2012

less stress



perkara ini terjadi apabila kurangnya stress dalam diri, entah kenapa? aku x pernah pom menghadapi stress yang sgt heavy menyebabkan angka untuk jawapan inventori stress aku pom x capai pom angka 5 yg suppose to be normal la orang kata bila angka 2 below than 10... haha.. but molek2 je ada kawan aku yg capai tahap angka 15 kadar stress itu... hehe... bukan nak bangga tp aku rasa xde stress pom masalah jugak sebnarnya...

well, mybe stress pom nak meningkat da ni, ditambah dengan 8 matapelajaran yang setiap sem memang suka mengadakan esaimennya sekali harung... hahaha... raya dengan timbunan kertas esaimenla nampknya aku ea~  hoho, baju raya xde, kita raya ngan baju kuliah+kasut getah..HAHAHA~

No comments:

Post a Comment

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥