Wednesday, September 12, 2012

banyak kisah(lupa mau state kisah BIG, kemudianlah yg itu)



this is my new baby...HHAHAH, mentang2 nama maknye sama ngan nama aku~ HEHE

QAYYUM AMSYAR BIN MOHD SYAFIK insyaAllah namanya klo bapaknya x tersilap eja nama masa nak buat birth certificate nanti...

kebetulan, entah abe saya itu dgr ke apa, rsanya masa ckap2 ngan klong ke kak mimi, comeynye nama Abdul Qayyum... hehe, by any chance aku la pnyumbang nama 2 konon2nya....

11 September 2012, sama beday ngan besfrend I, Izatul Syahira bt Ibrahim...


HAPPY BIRTHDAY DEAR... 20 thun sudaaa
semoga panjang umo dan murah rezki~


dan lastly, ini kisah kawan bijak saya.....
ANIS NASYITAH BT MD. NOR

semoga selamat dalam perjalanan ke Manchester, 
she supposed to depart tomorrow, but flite diawalkan....
 n molek je aku tepom 930 waktu Malaysia td, dia da nak msuk kapal, duk kat security....
HEHE, x sempat ckap panjang....

SELAMAT BELAJAR DI NEGARA ORANG, 
jaga diri baik2, jaga iman, jaga semua....

3 da pergi, nik nadia, nurul fatihah n anis nasyitah
n this coming sunday, will depart to Ireland, cik Siti kita... Siti Nur Hidayah bt Zainuddin.

yah, tunggu I pulang yer, saya pergi umah awak, InsyaAllah.

And tinggalla saya di sini, berjuang untuk jadi bakal pendidik negara, kalo aku tua sikit, mgkin aku pom dapat pi oversea..kehkeh... perasan~ tinggallah kami di Malaysia saja.. hanya boleh pi Cameron Highlands je minggu depan, WOW! ak ingtkan zaman sekolah menengah 2 kali first n last aku sampai Cameron.... hehe.. ada jodoh lagi kita rupanya.. InsyaAllah, isnin or selasa depan ke Cameron, nak timba pngalaman jadik cikgu in remoted area.....

stakat ni dulu.... jgn ingat esaimen saya da complete.... ada lagi la BRO~ 
haiihh... smbung wak esaimen lok.. 


1 comment:

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥