Wednesday, December 5, 2012

me? a mom?


ni bkn kisah aku nak jadi mak ke apa.. jgan salah faham..herher.. but just nak kongsi crita lucu.....

pagi semalam, saya berkunjung ke pejabat pendaftaran daerah ngan yaya n azzaleeya.. herher.. first time jalan2 bwak si bdak kecik 2, mjurla x buat prangai sementelahan time kluar uh mmg da waktu tdo tgh hari dia... so, ok la x meragam...

sampai je kat pejabt uh, azzaleeya jlan2 ketam, almaklumlah bru boleh berjaln, mmg duk berjlan kerjanya... lpas yaya amik je ic, ada sorang mkcik belkang aku tnya brapa umur azzaleeya? da boleh berckap ke belum? lagak gaya ibu2 la bertnya soalannya..hehe.. ak jwab je la...

sudah ke urusan, salam2 ngan mkcik 2, dia tgok kat yaya n bertnya:

 " anak ke?"

 haha, mjur aku x pengsan je, boleh dia oyak yaya 2 anak aku... azzaleeya 2 munasabah la klo nak jd anak aku pom....

" eh, dop r, 2 adik, ni anak sdara.."

kluar je dri pejabat, yaya suko kerah... apalah makcik ni, klo aku nak jadi mak2 pom, xkanlah anak da besar yaya.. hahaha, yaya bru nak g wak kad pngenalan lpas UPSR ke?? ibu pom muda lagi ni~ weee

haha nway, 2nd time da dianggap wanita berkhwin dan mempunyai anak... rasanya duk kat kdai or nak pergi mana2, kna ltak label "I'M NOT MARRIED YET" kehkeh

3 comments:

  1. Hahahaha..kerah k long suko... pah ko abelom suko.. haha.. tu kato.. dok keno la nok panggil pom.. supo k lom hr tu la bengang ko budok watson jerteh nya panggil ko aku mokcik... yer yer ee jer nok pnggil orang.. sukati jah.. budok tu bukan saiz pea pun, saiz bsr dr k chik lg. Hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha, ada 2 duk kedai... sorang ibu ni, dia pnggil ore 'kak'... apola, dia bwok anok kot g kdai... nmpak i ni mcm ibu anak 5 ke?? hahahha..

    apalah, klong I muka babyfaced lagi... apa pnggil makcik2..xpatut, xpatut.HAHA

    ReplyDelete
  3. Tau la demo2 ni.. k lg ni tgk org, mmikir nok panggil gapo. Takut 'kkesok'.hihihi

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥