Saturday, June 9, 2012

crush lama


thanks yaya, sebab perasan kewujudan dia di sana.. klo x memang aku x perasan lasom dia panggil aku... aihh, mjur blushing x nmpak sbb aku berada di bwah panas terik matahari pkul 1 tengh hari...

haha, paten aku, mmg berjalan x tgok org, stret je... kdg2 rmai je nmpak aku tp ak x nmpak mereka... aihh, senyum lebar x habis lagi ni bila mengingtkan kejadian td...dia suatu ketika dhulu pernah jadi someone yang aku suka gile tengok even dia x pernah tegur aku. Masa sekolah menengah aku hnya mmpu pndang dia je sbb dia da ada awek... kita main simpan dalam je la.... anyone has their own crush kan masa2 jahiliah dulu?? eh eh, xde ke? xpela, aku ada, tp aku x pernahla bgtau orang... tapi x kisah da la sekarang sebab it's only a story from the past, jum kita abdikan dalam blog berusia 2 thun lebih ini... hehe...

well, he was once a blogger, tp x lama rsanya....
if 'you' coincidentally read my entry, i want you to know, you were the one who once, i ever admired in my teenage life....thank you for not ignoring me, i'm really appreciating that.*_*



9 comments:

  1. hahah tacim nye beb :P
    kalau dah jodoh tak kemana mila, keep praying hoho :D

    ReplyDelete
  2. xpela klo x berjodoh ngan yg 2 pom, jupo td pom kira tmbh memori je..hahahaha... kisah lama...hahaha

    ReplyDelete
  3. aloh xse doh ko? hurmm xpo la mano2 pun, mitop alah ko molek blako haha. well, kisah lama hok sedaknya, mampu senyum sorang2 gtu ngaaa

    ReplyDelete
  4. haha, doh dio pom ado awek, xse kaca eh kito...kita ni tgok dio, terkbil2 aja lah... kita bhgie tgok die bhgie...*cliche ayat drama...

    ReplyDelete
  5. haha... fina, mane leh bgtau... xpayah tahulah, kisah lama....hehe... klo fina bkan warga le best, lama doh saya bgtau...hehe

    ReplyDelete
  6. ke k lom arr gtau, sbb i bkn warga le best... kih3

    ReplyDelete
  7. bkan knal pom klo oyak k klom....

    ReplyDelete
  8. doh kalu syarafina nok tau, awok kata dia warga le best dopleh tau... jd k lom bkn warga pom.. so i ada peluang la..muehehe

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥