Wednesday, June 20, 2012

entry pertama sem baru


ohoho.. selamat bertemu kembali...
lama sudah rasanya mnigglkan blog ini tdak berupdet...

sedikit cerita ceritun sem baru....
azam baru, 1st of all,
DIET... kehkeh, jadi ke dokhau.. insyaALLAH, klo iman kuat, diet itu mesti!
langkah pertama yang dalam proses percubaan
-elak minuman berais
-say no to nasik( klo aku balik, aku rasa aku makan je nasik uh)

nama aku naik plak calon untuk pkk sem ni, tp mujurlah aku x terpilih, biarpom da tua, tanggungjawab pkk itu terasa amat berat untuk dipikul... mana xnya, jadi tresurer society ari 2 pom, aku jerik jebbek xse, tp buat 1 sem, aku berjaya melaksanakan tugas aku sebagai bendahari.. tobak takut komitmen, nabil nasihat sokmo, bila lagi nak mencuba bagi komitmen on something? well, jawapan aku senang."x ready lagi nabil" heeee.... sem ni aku jadi bendahri kelas, komitmen 2 mesti, amanah itu wajib, insyaAllah satu sem ini, duit kelas selamat di tangan aku...kihkih...

sem ni, blajar 8 subjek,
-ELT methodology,
-phonetics and phonology,
-murid dan alam belajar,
-literasi bahasa
-BM komunikasi,
-kokurikulum,
-children's literature,
-numerical literacy...
saje je list nama subjek sbb mula2 aku tengok jadual, aku pom ternganga2 tgok nama subjek yang unik2.. hehehe

haha, bnyak barang tinggal rumoh sebab lorat nok g maketab ekpom hari 2, termasuklah cajer csl aku..ari ni memang selok ngango doh hempom blueberry tersebut n pkai E71 je la untuk no celcom. so, pkai no celcom je la hingga mnggu depan, sori kepada pengguna maxis semua....esok cuti umum( no klas tomorrow), hjat hati nak balikla jugak tp, x jadilah sbb abe ipar ak balik mnggu ni, xpela duk asrama ni pom cuti, daripada kna bertudung di rumah dua hari... hehe...

result exam x kluar agi, alhamdulillah katanya, my class, there is no failures in 3 subjects, linguistics, literature and child development..... yang tggl philosophy je xtau result ada failures ke dop... rusen jugok, aku memang xberapa nak boleh jawabla hari 2... insyaAllah berita baik jugaklah....

hari ni gathering pertama family tesl 2... kami main futsal yuhhhuuuuuu.... sgt menarik.... 1st time full gathering with its members.... seronak!

setakat ini dulu buat masa ni.... doakan saya senantiasa berjaya dalam apa jua yang dilakukan di sem yang baru ini.. Amin.

5 comments:

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥