Monday, October 15, 2012

volleyball


 mula- mula tgok iklan ni:

 

rasa macam memang harapan je aku nak masuk tournament volley ni, smpai member sama volley sekolah menengah dulu, kamaliah pom jeles tgok iklan ni sebab dia nak maen jugak tp xde peluang.. duk men ckap2 kosong, nak masuk gak tournament ni, siap ajak rakan sekelas lagi untuk men skali, tetapi alangkah sedihnya, xde orang yg nak main, sebab kata mereka

"ni bukan aku yg tampar bola, bola yang tampar aku"

volleyball bukannya susah sangat pom, klo dikira dengan handball, handball teruk lagi kot... tp mindset orang lain2, bila mana mereka x minat volleyball... masa 2, memang da berkecai la harapan nak join tournament...


muka zul lpas men bola tmpar n lepas 2, pergi dinner

asalnya putih je mamat ni..haha...

datanglah saviour aku, ececece... nama diberi zulkhairi hashim... dia ni klasmet aku, salah sorang orang kuat persatuan bola tampar merangkap penganjur tournament ni.... dia tahu aku men volley n pada suatu hari, dia pom bertnya,

"mila, mg xmo men ke bola tmpar?'

"haha, nak 2 nak sangat tp xde team, xpola, xdok rezki"

n the rest is history......

n pada suatu hari jugak, duk men komen2 kat fesbuk, zul pom kata dia da bagi nama aku kat sofea adiba, rumet suria untuk diletak dalam unknown team.. smpai hari tournament aku xtau sapa ahli team aku...heheh... tenx jugak pea kerna masukkan nama kak mila dalam team awok.....hehehe... n at the same time, aku pom ajaklah rumet berdinding, inani, masuk skali, dengan coolnya dia menerima.... sayam la sama kamu, inani...


n nak dijadikan rezki main bola tampar selepas lama x maen tournament, kami, team sunquick dapat naib johan kowt, mcm mana kira poin entahla, sbb kami mnang 1 game je dari 3 game, tp skor 2 rapat2 la jugak, sengit kot game even bru kenal nama team mate msa tournament.. HAHA.. main ngan junior kowt....

satu je kelemahan main ni, seronok memang seronok, but its better if we play it among ourselves, sama- sama kita je, umur- umur kita je if we want .. not to mention bad things (actually it is). but it's better la than playing with the ones who feel she or he is really perfect... hadooiii, oh pehlis, aku pom wakil sekolah kot zaman muda- muda dulu..... *mode kesal... lastly, contribution semua orang jugak kan, kita dapat naib johan... 

nota kaki: pengajaran dapat hari ni, kita hidup ni jgn nak rasa perfect sangat... x lama hidupnya nanti... n whenever korang rasa nak buat apa yg korang minat, just go on.... it's worth trying, seriously~

3 comments:

  1. playing volleyball is fun!! tapi part yang spoil tu pasal bila dalam kita rasa fun tu, ada orang tekkang. kawe double tekkang ah. eeeei. sabor je la mila.

    congratulations to us dapat naib johan. xcayo weh. hahahahahahah.

    ReplyDelete
  2. hehehe, congratz jugok nani... hehe, suka2, sijil xde ke? desperate nak sijil da ni... kehkeh...

    dpat medal wooohhhoooooo!!!! (betul ke dop hau, x kompem ag ngan zul)

    ReplyDelete
  3. i pun suka sgt volleyball. dr netball n handball yg kena kejar n rebut bola tu.fenaattt youu. ahaks~~~

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥