Tuesday, November 6, 2012

kembali


hehe, deactiv fesbuk.. sapa nak thu pasal saya, pliz visit my blog.. herher...

kmbali kepada kerja lama.... pagi td, catering 53 bungkus nasi n 10 org vvip..ohsemla ma amik tempahan org klo dia buat sorang2, dan dri tgh hari td, saya da tercongok kat kdai abg saya, jadi cashier KEMBALI...haiyyyaaa, aku x smpai 24 jam duk rumah, da ada kerja.... beruntung~~~haha..

hari ni, nak bercerita..Main Topic_ dunia dewasa

CERITA 1
td, ada sorang member, bukak je helmet dia,

"assalamualaikum"

waalaikumussalam, jawab aku... member ni agak lama lah ku x ketemu...

berbual2 la skajp, tnya duk mano loni? cuti smpai bila??

climaxnya,

"la, wak mari john meroh so.."

ak pom tnya, "smoking?"

"dok r, hok ayoh ak...."

terkedu dua saat, simptom2 org smoking ni snang nak detect....

automatik kluar ayat standed aku...
"haha, aku x maroh mg smoking, besar doh kea"...

tergelak si dia... HAHA~


CERITA 2

ada sorang makcik, xcantik sgt, tp bergaya...HAHA, dosso

hok ni nih hok mano??(1st time tgok muka ak kat kdai kot)

ni adik tokey kdai...jawab aku

...makcik ni ginila, hari2 ada jnji ngan org, kna cpat2, sbb janji kea, lorat abih(bukak hikayat dia)

aku: ohhh (smpai semyum fake~layannnn jeee)

... blaja mano hok ni?

aku: maktab kota bharu

.... makcik ni ada jual2 bdak, perfume, jenama ini, jenama itu..blablabla.... tapi tgh baljar lagi kea? kna tunggu kijo dulu la....

aku: doh ye ah 2...*smiling

(patutla bergaya, ejen produk kecantikan rupanya..HIHI -_-



but, 4 d 1st time:
aku rasa aku still muda...

ada sorang makcik, dri kg sblah,,,

"duk blaja mano loni?
maktab kota bharu


"ohh, skali ngan anok mamat gong pasir?"
ho,, skali lah


"dia tua lagi kea?"
(hihi)  eh,, dok r, sama tua je..

*anak mamat 2, namanya mat nor bin mat rahim.... hehe, terbukti muka mg, muka org tua... HAHHA... jahat aku, xpo, bkn dia thu pom blog aku.. kehkeh~

~serba sedikt, x smpai 24 jam aku tgglkan IPGKKB...

4 comments:

  1. hahaha. aku kijo jadi supir nge babysitter aaa. ohsem giler! esok jom g salon, manjakan diri. WAHAHAHHAHAHA.

    ReplyDelete
  2. Hahaha bgus ceritamu chik. jdwal terancam.. nije enor g mano kena jg kdai?

    ReplyDelete
  3. amy: shhh, jgn bgtau matroy..kehkeh

    inani: lbih kure la kito~

    klong: g derrak kb~

    ReplyDelete

ApPrEcIaTe iT wHeN I aM sTiLL AliVe~
♥♥~TENX READERS~♥♥